Siitä onkin hetken kun mitään päivitelly vaikka tapahtumaa olisi ollut.

Tästä on aikaa jo monta kuukautta kun toisen kerran olin miehen kanssa. Kun sovin erään vanhemman, jotain hieman yli 40v, miehen kanssa tapaamisen joka oli työkeikalla tääläpäin käymässä. Menin hänen hotellihuoneeseensa, istuttiin aluksi hetki ja juotiin yhdet oluet. Mua jännitti taas kerran hyväisesti. Päästiin kuitenkin tapahtumiinkin, riisuttiin ja hän otti ensin multa suihin. Koitin maistaa hänenkin munaansa vähän. Sitten minä panin ensin häntä peppuun. Sen jälkeen meinattiin että muakin olisi pantu, mutta siinä kävi niin että se ei onnistunut oikein. Se oli hieman pienempikokoinen eikä ehkä ihan kivikova niin se ei sitten ihan onnistunut. Istuskeltiin sitten vielä hetki ja mua rupes panettamaan uudestaankin. Olisin voinut pannakkin uusiksi, mutta hän runkkas mua. En tullut toistamiseen, kun en oikein toisen käden kautta ole ennenkään onnistunut tulemaan (edes entisen tyttöystävän runkkaamana). Lopuksi poistuin paikalta. Hän jäi sitten mun aikana kokonaan tulematta..

Kolmannenkin kerran vielä olen ollut. Tästä aikaa enää joku kuukausi takaperin. Tapaus oli tällä kertaa nuorempi mies, ikää taisi olla 26 ja miehen kanssa parisuhteessa. Hän tuli yksi viikonloppu aamusta käymään. Olin laittanut saunan lämpöiseksi että lähdetään saunan alastomuudesta liikkeelle. Ensin istuskeltiin sohvalla ja ihan juteltiin vähän niitä näitä ja sai ehkä vähän jännitystä livennettyä. Mentiin saunaan vähän löylyttelemään ja sielä rohkeuden salliessa vähän koitettiin toisen munia. Suihkun kautta makkariin sängylle, imettiin molemmat vähän vuorotellen toisia. Oli ihan mielenkiintoinen tunne ottaa suihin. Sitten mä panin häntä peppuun takaapäin. Ei ollut kuulemma ihan niin isoa ennemmin saanutkaan, mutta ihan nätisti se sinne upposi. No se itse paneminen nyt ei sinänsä niin erikoista ollut pilluun verrattuna, hieman tiukempi tietenkin. Tämä mies oli kyllä ihan "komea poika" ja ihan karvaton niin kyllä siinä mukava oli työnnellä. Takaapäin on muutenkin aina kiihottavaa panna kun voi katsella kun edestakaisin painaa ja voi hyväillä vähän takapuolta samalla. Vaihdettiin vielä asentoa lopuksi, hän selällä jalat sivulle ja peppu hieman nostettuna ja työnnyn siitä. Tähän sitten tulin. Sormetin vielä hänen peppureiästä vastaavaa kohtaa mikä itsellä tekee hyvää ja hän runkkasi lastit mahansa päälle.

Tuon jälkeen mulla ei taas ollutkaan ajatuksia hetkeen. Muutaman viikon päästä tuli viesti että kun mitään ei ole kuulunut. Vastasinkin siihen ja kerroin että en ole ajatellut sen jälkeen hirveästi. Vastasi vielä että voitais uudestaankin tavata johon sanoin että voisi olla kivaa joku päivä katsella. Sittemmin ei enää mitään tullutkaan. Ajatellut sittemmin että todellakin voisi, kun tuo uuden löytäminen on niin vaivalloinen aina kun mieli rupeaa tekemään, niinkuin tänäänkin hirveä panetus pienessä rapulassa.
Ehkä kirjottelen vielä takasin että haluaisin ottaa uusiksi jne.