Vaikka en mihinkään ylivoimiin uskokkaan, niin onko tässä nyt jokin joka estää mua. Tänään mulla olisi taas ollut aikaa ja "mahdollisuus" tekoihin, mutta tämä viestikaveri ei tänään ehtinytkään töiden jälkeen.

Oikeastihan oon nyt vastaillu jo kuuteen hakuun. Mitäs sielä melkein ekas kirjotukses kirjotin että tuntuu kun miesten välistä tyydytystä sais helpommin kun naista. No ei nyt ihan siltä tunnu tällähetkellä. Tai naiset ei olis varmaan vastannu ollekkaan. Olen toki kirjottanut sanat "varattu" ja "kokematon" jos se vaikuttaa. Mutta siis niistä kuudesta se ensimmäinen oli jonka kans oon kirjotellu ja tänään päivällä laitoin yhdelle aktiiviselle "luonnossa, ei turhia puheita" -ilmoitukselle, niin se vastasi.
Ja minähän rupesin olemaan jo ihan kovana, no nyt! No kun ei voi. Se olisi päässyt vasta ilta kymmeneltä paikalle ja se olisi ollu mulle liian myöhä tapaus.

Olin kovaa valmistautunutkin iltaan huuhtelemalla suolta, ettei ihan mönjän keskelle tarvi työnnellä. Sitten kun en saanut niin jatkoin huuhtelua vielä perinpohjasemmin. Oon nimittäin muutaman kerran tehny jo niin että ottanu pillusuihkun pään pois ja työntänyt sen pelkän letkun pään suoleen ja antanut virrata. Eikä pelkästään siihen ensimmäiseen kammioon vaan pohjaan asti. Onkohan sielä kaksi vai kolme sulkijalihasta jonka ohi oon menny. Menee jonkun 40 cm syvälle, sitten letku rupeaa loppumaan ja jokin tiukka mutka tms. mistä ei mene enää. Siinä sitten antanu veden virrata.

Runkkailin siinä samalla/sivussa. Sain melkein perä jälkeen kolme semmosta normi sperma-annosta ja päätymättä siihen viimeiseen orgasmiin. Otin spermat aina talteen kämmenelle ja hörppäsin menemään. Voisin melkee sanoa että nam!